دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » تغییر زمان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در اصفهان/دستگیری و جمع آوری 42معتاد و خرده فروش مواد

تغییر زمان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در اصفهان/دستگیری و جمع آوری 42معتاد و خرده فروش مواد

کد خبر: 9306

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از جمع آوری و دستگيري 42 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد افيوني و کشف 770 گرم انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی اين فرماندهي خبر داد. 

رخدادشهر: سرهنگ حسین بساطی گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي و پیشگیری از گسترش کانون های جرم طی 72 ساعت گذشته در اصفهان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی مأموران موفق شدند تعداد 15 نفر از خرده فروشان مواد افیونی در سطح شهرستان را شن اسایی و در چند عملیات ضربتی آن ها را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 770 گرم انواع مواد افیونی کشف کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح همچنین تعداد 27 معتاد متجاهر نیز از پاتوق های مصرف مواد مخدر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: يکي از دغدغه ها و مطالبه هاي مردمي در حوزه امنيت اجتماعي دستگیری خرده فروشان، جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي تفرجگاه ها است که پلیس با برنامه ریزی ها و طرح های مستمر اقدامات مؤثری در جهت این خواسته شهروندان انجام داده است ضمن این که از مردم می خواهیم هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طريق تماس با مركز فوريت‌هاي 110 به پلیس اطلاع دهند.

خاموشی ماینرهای قاچاق در"لنجان" 

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان با اشاره به کشف13 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 2 میلیارد ريال در عملیات مأموران انتظامی اين فرماندهی گفت: درپی دريافت اخباري مبني بر استفاده غیر قانونی از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال در شهرستان لنجان، بررسي موضوع در دستور کار مأموران انتظامی  این فرماندهی قرارگرفت.

سرهنگ  صادق کاظمزاد افزود: در این راستا مأموران پس از تحقيقات ميداني و اطمینان از صحت خبر ضمن هماهنگي‌ با مرجع قضائي به محل‌ مذكور اعزام و در بازرسي از یک باب منزل موفق شدند تعداد 13 دستگاه استخراج ارز ديجيتال را کشف كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان لنجان با بیان اينکه اقلام مکشوفه قاچاق و فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش اين دستگاه ها را 2میلیارد ريال برآورد کرده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: استفاده غیرقانونی از دستگاه های ماینر علاوه بر این که توان مصرفی بالایی داشته و موجب خسارت به شبکه توزیع برق می شود از این رو پلیس با جدیت با متخلفان در این حوزه برخورد می کند و از شهروندان می خواهیم هرگونه اقدامات و فعاليت هاي غیر قانونی در این زمینه را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالاي قاچاق در شهرضا 

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با اشاره به کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 2 ميليارد و500  ميليون ريال در عمليات ماموران انتظامي گفت: مأموران مستقر در ايستگاه ایست و بازرسي شهيد امامي شهرضا در راستاي اجراي طرح تشديد مقابله با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهای عبوری به 2 دستگاه کاميون مشکوک و جهت بررسي آنها را متوقف کردند.

 سرهنگ سهراب قرقاني افزود: ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي به بازرسي از اين خودروها پرداخته که در بازرسي انجام شده تعداد300عدد واکس سراميک خودرو و 3دستگاه تلويزيون LEDخارجي که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکي و قانوني بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا با اشاره به  اينکه كارشناسان مربوطه ارزش محموله هاي قاچاق مشكوفه را 2 ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد كردند ادامه داد: در اين رابطه 2 دستگاه کاميون توقيف و يک متهم نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحویل داده شد.

اين مقام انتظامي در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقيم به اقتصاد و توليدات داخلي كشور ضربه وارد مي کند و پليس با تمام توان در برابراين پديده شوم اقتصادي ايستاده است و از عموم مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار در خصوص كالاي قاچاق را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

تغییر زمان اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تغییر زمان و مکان جدید اعزام مشمولان اصفهانی پایه اردیبهشت ماه به خدمت مقدس سربازی خبر داد.  

سرهنگ مهرداد پناهپوریان بیان داشت: با توجه به همزمان شدن زمان اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی با ایام تعطیلات عیدسعید فطر تاریخ اعزام مشمولان از یکم اردیبهشت ماه به چهارم اردیبهشت  ماه تغییر یافت.

 به پایگاه خبری پلیس وی افزود: براین اساس مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ماه 1402 در تمام مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و بالاتر بایستی در روز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه راس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود در محل اعزام مشمولان واقع در خیابان جی، خیابان شهید همدانیان، پایانه مسافربری شماره 2 جی حضور یابند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان بایستی در هنگام حضور خود کارت واکسن کرونا، به همراه سایر مدارک شناسایی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/




دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید